2017. március 13., hétfő

Megint csak egy

Megint csak egy.
De az legalább már elég vastag hátú volt :-)
Vasárnap délelőtt a csatornákat jártuk Salival, az egyik csatinál egymástól lemaradva haladtunk, egyszer csak csobogásra lettem figyelmes, Sali fárasztott egy halat, szép domolykó volt a maga majdnem 50 centijével.



Amíg szabadított, és visszaengedett, én elkerültem.
Gondoltam tovább megyek, mert tuti szétcseszte a fárasztás itt a pályát, de Sali rám szólt, hogy dobjak már ne menjek addig tovább.
Nem nagyon hittem , hogy itt lesz hal még, de azért dobtam.
A csali amint vízre ért tekertem az orsón egy negyedet, vagy még annyit sem, aztán már csak kapaszkodtam  a botba, meg kapkodtam a fékhez, ami kicsit lazábbra volt húzva, ez végett aztán jó pár métert lehúzott mire bekeményítettem neki.
Egy kis huzavona után aztán megadta magát, szép darab volt, olyan igazi nagyfejű :-)
Többet aznap már nem fogtam, kapásom sem volt, de nem is érdekelt, elteltem ettől az egytől.



2 megjegyzés: