2015. december 29., kedd

Jókor jó helyen

Két ünnep között sikerült egy nagyon jót horgásznom.
De ez sok mindenek, mindenkinek köszönhető, hogy így alakult, először is annak az embernek aki az egyik helyen minket kikerülve, autójával szinte a vízbe hajtva, előzött meg minket , hogy övé legyen az adott partszakasz. Sok minden jót és szépet kívántunk neki, visszapakoltunk az autóba és elhajtottunk. Aztán Salinak köszönhetően egy olyan helyre mentünk ahol már nagyon rég nem jártunk. Nekem eszembe sem jutott volna. Elég zavaros víz fogadott minket, sok jót nem néztem ki a helyből, ezért én inkább jóval lejjebb próbálkoztam, eredménytelenül.
Egy idő után meguntam és visszamentem Salihoz, ő azzal fogadott , hogy itt vannak a csukák egy kb 50 méteres szakaszon, ő már egyet fogott meg sok kapása is volt. Nem volt nálam harapás álló előke, ezért gyorsan összedobtam egy duplaszálas előkét 0.22-es fc-ból. Két dobás után már akasztottam is egy kisebbet, de leakadt, utána nem sokkal jött egy hasonló (vagy talán ugyanaz).


A következő volt az amelyik felavatta a merítőmet, ami eddig még halat nem látott, most muszáj volt használnom, mert a duplaszálas előke egyik szálát már sikerült  elharapnia, ezért gyorsan szákba tereltem.


Ez után új előkét csináltam, ez eltartott vagy negyedórát, mert az átfagyott ujjaim nem nagyon akartak engedelmeskedni. Aztán akasztottam egy szépet, de nem akadt ez sem rendesen, pár fordulás után elment, nem sokkal utána viszont jött egy másik, igaz ez nem volt akkora, de jövőre már biztosan eléri a méretet.


Szerencsém volt mert száj szélbe akadt a horog, így nem kellett újra előkét kötöznöm, aztán pár rontott kapás után jött a nap legnagyobbja, a sebhelyesthátú.


A legyem a végére már így nézett ki, alig maradt tolla. 


Jókor voltunk jó helyen, egy óra alatt hat csukát akasztottam, abból négyet kifogtam, igaz nem voltak kapitális példányok de az 5-6#-os  bottal élvezetes volt kifogni őket.
December végén ennél jobb legyes pecát nem is kívánhattam volna. 
Sajnos másnap már kapásunk sem volt ott, elmentek.



9 megjegyzés:

  1. Engedd meg, hogy gratuláljak a képekkel illusztrált íráshoz, amely páratlan élményt nyújt nekünk olvasóknak is, s szinte ott állok melletted a parton, miközben olvasom...
    B.U.É.K.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. bár én nem érzem annyira jónak az írásaimat, szerintem csak pár soros naplóbejegyzések :-).
      28-án 3 óra előtt mentünk a Lajtára, szerintem te meg pont akkor jöttél a vízpart felől. én integettem át neked, de szerintem nem tudtad ki vagyok. Legalább is úgy gondolom te voltál, az autód eleje ismerős volt, ha nem akkor rossz embernek integettem :-). Háromig volt kimenőm így nem tudtam volna elmenni az év végi pecátokra, meg hát menyhalat legyezve nehézkes lett volna fognom :-) amúgy köszönöm a meghívást. B.U.É.K

      Törlés
    2. Épp a medermèlységet mértem fel úszóval. Előző nap jól ment ott a paduc és a karika. Tegnap semmi bár csak másfél órát voltunk s nem is etettünk. Onnan haza kis melegedés aztán irány ki a Mosonira! Igen én voltam. Láttuk hogy fogsz valamit és el is engeded! Bár tudtam volna hogy te vagy. Legközelebb kiálts rám! Jó az a Lajta szakasz, tavasszal sok ott a jász és a garda, ami esetleg még felveszi a legyet! Sajnálom hogy nem vettem észre mikor intesz. Mentségemre legyen hogy még nem találkoztunk......
      Üdv

      Törlés
    3. Szerintem az nem én lehettem mert nem a túloldalról intettem, hanem autóból amikor jöttél fel egymás mellett által az autók, Sali vezetett én meg az anyósülésről integettem, azt nem láthattad, hogy fogok valamit, mivel te akkor mentél el amikor mi mentünk, és nem is jött senki a rendőrökön kívül amíg mi ott voltunk :-)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Megvan!!!
    Igen. Most már emlékszem. Na akkor aki a túloldalon volt az nem te voltál, viszont ott a vízrehajló fa alatt fogott valaki egy domit, amit szépen vissza is engedett! Már emlékszem, hogy intettél az anyósülésről, késve intettem vissza, de sem az autó,sem az arcod nem volt ismerős, gondolkodtam is ki lehetett. Lajos barátom meg jött utánam az Ignis-el......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg mondtam is Salinak, hogy most biztosan gondolkozni fog rajta vajon ez meg ki lehetett :-) Aztán utólag még azon dumáltunk hogy lehet a Lajos volt az aki jött utánad, ezek szerint jól sejtettük :-)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Igen, két napig itt volt, már nem először, jó barátom évek óta. Tegnap Lajta, Mosoni, ma egy kis Araki-ér......
    Hm. Fincsi volt. Jó buli, 7-en voltunk tegnap. Jövőre is jön, persze nem csak télen, tavasszal, nyáron is van találkozó...
    :)
    Én meg direkt feltartottalak titeket, mert akkor még nem ért mögém Lajos az Ignissel, nehogy a kis lejtőn szembejöjjetek. Azért is álltam meg kissé....
    :)

    VálaszTörlés