2015. december 17., csütörtök

Decemberi legyeskedések

Mostanában azért elég sokszor lejutottam a vízpartra, és még mindig legyes bot volt velem szinte minden alkalommal, hiába van december, a 8-9 horgászatból csak kétszer volt olyan amikor nem fogtam semmit sem. Volt, hogy csak egy halat fogtam, de volt, hogy tizenötöt.
Még december elején kötöttem pár nimfát, meg egy csúnyára sikeredett csonti utánzat szerűséget, elvittem őket tesztelni egy olyan helyre ahol láttam is a halakat, hát a nimfák nem kelletek nekik, gondoltam azért kipróbálom a csonti utánzatot is, de sok reményt nem fűztem hozzá. Aznap egy óra alatt fogtam vele, 7 vörösszárnyút, 2 bodorkát, és 1 domolykót. A kisebbek is, amik még bekapni sem tudták, folyamatosan cincálták bökdösték, még akkor is ha a fenéken mozdulatlanul feküdt.




A csontim következő alkalmakkal is hozta a formáját, és ahogyan észrevettem kimondottan vörösszárnyúra a legjobb, abból fogtam vele a legtöbbet, meg azért jött még pár bodorka is, a domolykóknak nem nagyon kellett, csak egy kettő jött rá, meg egy balin, de az is akkor amikor belehúztam.





Még jött viszont egy meglepetés hal, egy leánykoncér, eddig még nem fogtam koncért, ráadásul kicsit nagyobbacska volt, így aztán végre volt egy kis fárasztás is.



Szóval a csontim bizonyított, kötök is  belőlük egy jó adagra valót, mert már megvannak a helyek ahol jövőre vörösökre fogok velük vadászni.

4 megjegyzés:

  1. Húh, de tetszett ez a bejegyzés!
    Nagyon jó történet, frappáns, s kiváló képek a halakról, a koncér kifejezetten tetszetős!
    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki ha tetszett!
      Amikor a te koncérokról szóló bejegyzésedet olvastam, akkor azt gondoltam ilyen halat sem fogok fogni, főleg nem legyezve!
      Pár nappal később mégis csak sikerült. Örültem neki nagyon!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Én örülök, hogy találkozhattál és megharcolhattál egy koncérral, így érezhetted, hogy is küzd őkelme! Hát folyón aztán nincs lehetetlen, s gyakran érik az embert meglepetések!
      Gratulálok még 1x!
      :)

      Törlés