2014. október 8., szerda

Hárman kajakkal

Nemrég volt egy közös kajakos horgászatom, Salival, és Ervinnel a Szigetközi pecás blog írójával.
Én sajnos időhiány,  miatt nem tudtam írni erről a horgászatról.

A képre kattintva viszont elolvashatjátok Ervin írását a találkozóról.

http://szigetkozpeca.blogspot.hu/2014/10/kajakos-horgasz-talalkozo.html?spref=fb

Annyit azért most írok még róla, örülök neki, hogy végre összejött a találkozó, mert már jóval több mint egy éve terveztük, de mindig valami közbejött, vagy az időpont nem volt jó, vagy az időjárás szólt közbe, vagy a vízállás. De most sikerült, és egy jót kajakoztunk, horgásztunk, beszélgettünk.
A Mosoni Dunának  azon a részen (a felső részen) ahonnan indultunk, még nem horgásztunk mi sem eddig, csak átutazóban voltunk egyszer. Tetszett nekünk is az a rész, nagyon jó helyek vannak ott, de a halak sajnos eléggé inaktívak voltak, és a vizaállás is alacsony volt, legnagyobb sajnálatomra Halászi környékén meg semmit sem fogtunk pedig egy héttel korábban hemzsegtek ott a domolykók, na de van ilyen, hogy néha semmi sem jön.
Egy biztos, jövőre ismétlést szeretnék, és ha lehet, akkor a még feljebb lévő részeket is át bogarásszuk.
Sajnos a borongós idő miatt az összes kép amit készítettem homályos , használhatatlanra sikerült, ez volt a másik ok ami miatt nem írtam semmit a találkozóról.
Egy képet ezért még felrakok, az egyetlen halról amit fogtam, és amit nem láttak még a többiek sem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése