2014. március 29., szombat

Ha beleugrok, kifogsz ? Köcsög

Elmúlt két délután sokfelé barangoltam, domolykóékat keresve, sok jó helyen jártam, a szerencse és a vízállás viszont nem álltak mellettem, de azért három domolykót sikerült fogni.


Utoljára a  Hídnál dobáltam , volt pár ütés, meg egyet már fogtam is amikor, Tarzant megszégyenítő üvöltés hallatszott a hátam mögül, fentről, a hídról, Ááááá ááá áááá, utánna hangos röhögés, Haha haha hahaha.
Felnéztem, egy biciklijébe kapaszkodó, full részeg úriemberből jöttek a hangok, meg a röhögés is, elvolt magával, de sajnos ahogyan lenézett észrevett.
-Mi van teeee. ordította.
-Mindjárt beleugrok a Dunába b@zd meg.
-Ha beleugrok, kifogsz ? köcsög!
Türelmes ember vagyok, de a köcsögözéstől kezdett vörösödni a fejem, aztán felkiabáltam neki, hogy ugorj b@zd meg, de ha rajtam múlik akkor majd Óváron a duzzasztónál fognak majd csak ki, pár nap múlva .
Aztán hirtelen meg is bántam, hogy szóltam mert, részeg emberel felesleges vitatkozni, meg aztán ha tényleg ugrik, akkor nem hagyhatom megfulladni, ki kell szednem, de nekem nem nagyon volt kedvem úszkálni, ezért inkább innentől némán figyeltem, és hallgattam az eseményeket.
Mivelhogy nem akartam kifogni, ezért felháborodottan így folytatta.
-Há milyen halász vagy teee .
-Te húshalász teee.
Na ezen már csak röhögtem, ezt amúgy sem vettem volna magamra, mert nem vallom magamat sem húshorgásznak, sem c&r horgásznak, csak simán horgásznak, aki visszaengedi a halat, de ha éppen halat akar enni, akkor viszont hazaviszi .
Na de az emberkénk még nem hagyta abba.
-Belepisálok neked a Dunába, erre aztán majd jönnek a halak, csak figyelj, hahaha hahaha hahaha
Öt perc alatt sikerült neki elővenni,  aztán még öt percig csak állt dülöngélve a korlátnál és röhögött, mire nagy nehezen sikerült neki valamennyit a vízbe is nyomatnia.
Ekkor döntöttem úgy , hogy nekem ennyi elég volt, megyek haza.
Raktam össze a botom, ez meg megint elkezdett üvölteni, ami kifért a csövön teljes hangerővel, Ááááááá áááááá áááááá áááááá, aztán meg röhögött, utánna megint üvöltözött aztán megint röhögött, közben valahova a messzeségbe integetett valakinek,nem tudom kit láthatott, én mindenesetre nem láttam, végül már két kézzel tépte rázta a korlátot és úgy ordított, aztán felmászott valahogyan a biciklijére, és nagy oldalirányú kilengésekkel eltekert.
Nagy az isten állatkertje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése