2013. szeptember 18., szerda

Pörcs

Pörcs és csíkos Pörcs , őróluk szól ez a bejegyzés , mert kiérdemelték .
Hivatalos neve  Perch 1 . De én csak Pörcsnek hívom :) .
Már elég ütött kopott mindegyik , hamarosan nyugdíjba küldöm őket. (már úton van egy újabb Pörcs szállítmány)


Számomra ez egy csodacsali , még nem volt egyetlen olyan wobblerem sem , ami ennyi halat fogott volna , ilyen rövid idő alatt . Pedig nincs jó híre , mindenki gagyi wobblernek hívja , tény hogy 450 forintért nem is kell minőséget várni , horogcsere volt az első amit csináltam rajtuk , utána pedig be kell hangolni , mert hajlamos oldalára fordulva veretni , tökéletesen pedig nem is lehet behangolni , valamelyik irányban mindig oldalazni fog , de lehet hogy ezért jó .
Kb. egy hónapja vettem az elsőt , jó darabig nem is használtam , aztán egy kajakos peca alkalmával elővettem , aznap 9 balint , egy jászt , és három sügeret hozott , másfél óra alatt .
Azóta szinte csak Pörcsöt használok , Norbi és Sali először csak vigyorogtak rajta hogy gagyi Pörccsel dobálok , most már tuti legalább kettő darab biztosan van a dobozukban  :)
Amióta ők is  használják fogtak már jó pár 40 közeli domolykót , 40 feletti csukát  , embert , és balinokat amiből a legnagyobb majdnem 2.5 kiló volt , Norbi még egy kis süllőt is fogott vele , a kisebb halakból meg már nem is tudom mennyit , már nem számoljuk .
Nekem eddig mindegyik Pörcsöm fogott egy-egy 45 ös balint , sok 30 feletti domit , csukát de azokat méret alatt , küszt , jászt , sügeret. .
Egykét nagy halam meg elment mert nem akadt rendesen , pedig volt köztük olyan is amit nem tudtam megmozdítani sem , csak ment előre , tépte le a zsinórt az orsóról aztán kipattant a horog belőle .
Azt tudom csak mondani hogy próbálja ki mindenki , mert nem hiszem , hogy csak nekünk vált be ennyire ,
nem kerül sokba , és egy horogcsere , és finom hangolás után csodacsali lesz a kis gagyiból .
Próbáltam a perch 2 -est is de az eddig még nem hozott halat .
Végül pár fénykép a Pörcseim által fogott halakról .






És az oldalba akasztott 40 centi feletti ember , még a horog is kiegyenesedett mire ki lett tépve a bőréből :-)
Ezt nem az én Pörcsöm fogta , És sajnos a fárasztásról is lemaradtam ,csak a horog szabadításában segédkeztem :)
(Megint csak jól jött a  sebfertőtlenítő ami mostanában már mindig van nálam ) 
Sajnos erről elég homályos képek készültek csak .









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése