2013. augusztus 9., péntek

Vihar előtti balin

Ma estére közös kajakos horgászatot terveztünk , én , Sali , és Norbi .
De az időjárás közbe szólt mire indultunk volna nagyon  feltámadt a szél , így nem láttuk értelmét a kajakos pecának , de egy szárazföldi pergetést beiktattunk  helyette a zátonyi strandon .


Egy óra dobálás után már mindenki túl volt egypár halon , Sali három sügéren , Norbi meg egy 30 körüli balinon , egy sügéren ,és egy naphalon , egyedül én nem fogtam semmit , sőt még kapásom sem volt .
Nálam volt egy saját készítésű balinra szánt wobblerem , de még nem volt horog sem rajta ,mert tegnap lakkoztam , csak azért raktam el , hogy megmutassam a többieknek , de ha már itt van gondoltam kipróbálom , gyorsan raktam rá horgokat és már repült is a vízbe .

Nem igazán akart normálisan menni , mert kissé oldalazott , az orrkarikán kellett volna állítanom , de nem nagyon volt kedvem a finomhangoláshoz , már majdnem lecseréltem amikor odavágott neki valami , rögtön fröcsögött a víz , éreztem , hogy ez már végre valami nagyobb lesz , balin volt , küzdött rendesen , mire kivettem szét fröcskölt teljesen , tiszta víz voltam . Közel volt a másfél kilóhoz szerintem . Pár fénykép , horogszabadítás , és már mehetett is vissza.


Megint bizonyított a saját készítésű wobbler , bár nem fűztem túl sok reményt hozzá , hogy ezzel halat is tudok majd fogni , nem tetszett a színe , meg nem sikerült valami szépre sem , kicsit oldalazva is megy , a lakknak is elment a fénye (többet ezt e lakkot nem fogom használni) de úgy látszik a balin komának ez tetszett meg .
Most már alig várom  ,hogy a többit is kipróbáljam , remélem mindegyik hasonlóképen avatja fel magát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése